9 mei 2013

sekarang jam 3.02 am
gua tak tido lagi
sebab gua buat report,
buat buat nak study

esok ada 2 celaka penting kena selesai
sampai sekarang 1 celaka pun belum sattle

kekadang gua fikir
kenapa aku sambung bila aku tak habiskan lagi?
ini sama ada over confident atau over limit tahap sabar pada masa dan tempat yg penuh celaka
sampai sekarang bila gua ingat gua carut diri sendiri

orang dah selamat
gua masih terkangkang-kangkang

sekarang jam 3.10 am
report masih tak siap,
study masih acah acah "will be read after this."

sekarang jiwa sangat kacau
gua punya sedih sekarang deep betul lah.
nak2 dak zafirah sebelah ni main lagu - lamunan terhenti

gua rasa jantung gua yang nak berhenti

ye, sekarang ni masa yang sangat win rasa sedihnya
rasa carutan yg paling true untuk diri sendiri.

bila time gua ni?
gua nak gak merasa 2 kali

tapi nak buat macam mana
gua punya moment sekali

sekali.

*tahniah semua yang dah selamat :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

otak kosong